Speedstream 5781 router som hub
Fra : Borg

Dato : 08-09-01 12:05

4 pcer som er forbundet til et panel skal deles om adslforbindelsen og
routeren skal bruges som hub.

Skulle der være nogle problemer i det?

Og hvilke porte skal bruges i routeren?

MVH

Borg

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 08-09-01 17:15

"Borg" <admin@borgsworld.com> skrev i en meddelelse
> 4 pcer som er forbundet til et panel skal deles om adslforbindelsen og
> routeren skal bruges som hub.
> Skulle der være nogle problemer i det?

Ikke umiddelbart (omend en switch er bedre hvis der skal overføres meget
data mellem maskinerne)

?

--
Martin Højriis Kristensen

Fra : Tournesol \(Jan Nova~

Dato : 09-09-01 00:45

paa denne side:

staar der under "hardware fetures" dette:

LAN Connectors
5711: Four 10 Base-T Ethernet ports (twisted pair RJ-45)
5781: Built in 4-port Ethernet hub: RJ-45 (4)

med andre ord, hvis din forbindelse er termineret i ethernet saa har du en
5781 router, og kan bruge den indbyggede hub helt uden problemer.

hvis du har en 5781, saa skal routeren nok lige confes om

/jan novak

Fra : Borg

Dato : 09-09-01 09:03

"Tournesol (Jan Novak)" <spam@moravia.dk> wrote in message
> [...]
> 5781 router, og kan bruge den indbyggede hub helt uden problemer.
>
> hvis du har en 5781, saa skal routeren nok lige confes om

confes?

Borg

Fra : Borg

Dato : 09-09-01 09:45

> [...]
> 5781 router, og kan bruge den indbyggede hub helt uden problemer.
>
> hvis du har en 5781, saa skal routeren nok lige confes om

5781 er leveret med proaccess fra TDC. Har TDC et site hvor man kan læse
mere om denne router?

Borg

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 09-09-01 10:16

> 5781 er leveret med proaccess fra TDC. Har TDC et site hvor man kan læse
> mere om denne router?

Nej. Det er ikke meningen at du selv skal gøre noget ved den. Den er kun
leveret for at kunne levere det specificerede grænsesnit. Al konfigurering
og opsætning varetages af TDC

--
Martin Højriis Kristensen

Fra : Tournesol \(Jan Nova~

Dato : 09-09-01 00:46

og det var denne side jeg fandt det paa:
http://www.efficient.com/products/routband.html
;)
/jan novak