pony
Fra : OVOGM

Dato : 08-09-01 10:00

Hvor finder jeg en god børnevenlig pony til min datter
som ikke ikke er alt for dyr ???

Fra : hestemassage

Dato : 08-09-01 14:11

"OVOGM" skrev d. 08-09-01 10:00 dette indlæg :
> Hvor finder jeg en god børnevenlig pony til min datter
> som ikke ikke er alt for dyr ???
>
>Det bedste er, hvis du kender nogen, der færdes i hestekredse. Hav
tålmodighed til, at "den rigtige" pony er til salg. Bliv ikke fristet af
avis-annoncer med "børnevenlige ponyer på tre år, der kan alt". Ingen
hest på tre kan alt!
En anden fejlagtig holdning er, at det er sundt for unge ponyer og små
piger at vokse op sammen. Så kan de lære af hinanden.
Fald ikke for den!
En ung hest/pony kræver en rutineret hånd for at lære alt det, en hest
skal kunne for ikke at være farlig for sine omgivelser. Køb istedet en
pony på 8-10 år. Den har mange gode år foran sig, og er kommet af med de
værste ungheste-nøkker!

Venlig hilsen

Heidi

http://www.kandu.dk/

Fra : Trond Øyvind Hermans~

Dato : 09-09-01 22:04

- men hvis det skal være billigt er der masser af ponyer i Den Blå Avis
(www.dba.dk), der ikke koster det vilde.

mvh
Trond Øyvind Hermansen
- som leder efter en rolig, gammel islænder til under 10.000,-

"hestemassage" <hestemassage.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

[snip]

Fra : Fagus

Dato : 11-09-01 12:33

ang. islændere prøv på joras

Fra : Marianne Olsen

Dato : 04-11-01 15:26

"OVOGM" <mail@denmark.dk> wrote in message

> Hvor finder jeg en god børnevenlig pony til min datter
> som ikke ikke er alt for dyr ???

Hvis du ikke har fundet en pony til din datter, så har min datter en til salg.
Det er en connmarahoppe, 136 cm høj og 7 år gammel. Min datter har for lidt tid
til hende, så derfor sælger vi hende. Hun har fortrinvis sprunget på hende og
vundet mange stævner og også ponugalop på Klampenborg galopbane. Som du kan se,
er det en frisk og hurtig pony, så man skal ikke være nybegynder , men have
nogen rutine for at ride hende. Er i interesseret, så kontakt os på min
mailaddresse. Mefd venlig Hilsen: Marianne Olsen.

--
Posted from ip263.bynxx2.adsl-dhcp.tele.dk [62.243.171.147]