tanke
Fra : Strid

Dato : 08-09-01 09:12

Hej alle
Nu hvor jeg sidder her med en brækket arm, influinza og ondt over alt ville
jeg lige sende end varm regnvejrshilsen :)

Jeg sender tanker til jer alle :))

Astrid

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 08-09-01 15:12

Strid skrev:

>Nu hvor jeg sidder her med en brækket arm, influinza og ondt over alt ville

Du samler lige det hele sammen i et bundt for at få det overstået?

>jeg lige sende end varm regnvejrshilsen :)

Tak for det, men her er det solskin.
På Thyholm er alting godt. Selv vejret.

www.kajsvenningsen.dk/

Fra : Olin

Dato : 08-09-01 19:44

Gælder det også kvindelige sagsbehandlere der ikke kan tåle enlige
Invalirede Fædre med børn og sinker hastighede på sagen .? ? ? ? Nej nej og
atter nej.
Olin

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 08-09-01 23:51

Olin skrev:

>Gælder det også kvindelige sagsbehandlere der ikke kan tåle enlige
>Invalirede Fædre med børn og sinker hastighede på sagen .? ? ? ? Nej nej og
>atter nej.

Nåh nej Rådhuset er en skamplet på en fin kommune.

www.kajsvenningsen.dk/

Fra : Karsten Jensen

Dato : 10-09-01 17:37

On Sat, 08 Sep 2001 08:12:26 GMT, Strid <gen@strid.dk> wrote:

>Jeg sender tanker til jer alle :))

En stor tanke til dig Astrid.... Jeg har pøvet det der med armen et
"par" gange så jeg ved hvordan du har det....

Find nu din lille legetøjsko... Den kunne gøre dig glad i Frederecia i
år 2000... Den trænger sikkert til at blive leget med....

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@post6.tele.dk