Unlock 3210 debitel
Fra : covst

Dato : 08-09-01 08:19

Spørgsmål vedr. debitel.
Jeg har opsagt bmit debitel abb. for at skifte til Telmore. Men for at få
unlock´et min telefon kræver debitel at jeg sender telefonen ind til dem.
Hvorfor giver de mig ikke bare en kode så jeg selv kan åbne den ???

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 08-09-01 12:22

covst skrev:

>Hvorfor giver de mig ikke bare en kode så jeg selv kan åbne den ???

Der burde være en FAQ med svar på dette spørgsmål :)

Debitel har låst alle deres 3210ere med samme kode. Giver de dig
koden, så kan du pludselig åbne alle 3210ere solgt af dem. Det er de
ikke interesseret i.

Det er kun Debitel og deres 3210ere hvor det er sådan (har i hvert
fald ikke hørt om andre i Danmark). De har forhåbentlig indset, at det
ikke var så smart.

Desværre går der også skrækhistorier om, at folk først har fået deres
telefon tilbage måneder efter de har sendt den, og nogle har vist
aldrig fået dem tilbage. Debitel virker ikke helt til at have styr på
det...

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: www.simlock.dk
Tilbud indtil 14. september: LÅS 2 OP, BETAL FOR 1!