Hjælp til ProFTPD
Fra : Jesper F. Jørgensen

Dato : 08-09-01 02:08

Det er lykkedes mig at sætte ProFTPD op sådan, at jeg kan
logge ind som anonymous og hente filer. Jeg vil dog godt have
ændret i opsætningen, sådan at:

- kun brugere jeg har givet adgang til, kan logge ind på
serveren.
- man skal kunne slette, oprette kataloger og uploade i
'Upload'-mappen, og kun der.
- man skal kunne resume sin download (og upload?).

Konfigurations filen er placeret i /etc/proftpd.conf og kan
ses her: http://users.cybercity.dk/~dsl33195/proftpd.txt

FTP-serveren er placeret i /data1/FTP-server/ og strukturen
kan ses her:
http://users.cybercity.dk/~dsl33195/ftp-server.txt

På forhånd tak! Jeg håber der er nogle der kan hjælpe.

Venlig hilsen
Jesper

Fra : Jesper F. Jørgensen

Dato : 09-09-01 00:04

Jeg tror jeg har fundet ud af det. Opsætningen kan ses på:
http://users.cybercity.dk/~dsl33195/proftpd.txt
http://users.cybercity.dk/~dsl33195/ftp-server.txt
- skulle der være sikkerhedshuller, må man selvfølgelig gerne
påpege det