Solstråle-historie
Fra : Kenneth Bernholm

Dato : 07-09-01 21:41

Mandag den 27-8 købte vi ADSL Bredbånd 256/128 fra Tele Danmark på
Falkoner Alle 3. Vi blevet lovet en ordrebekræftigelse inden for en uge
og ADSL-konvertering fredag den 7-9-2001.
ADSL-modem og skillefilter (og en MP3 walkman) fik vi med det samme.

Fredag den 31-8 modtog vi som lovet ordrebekræftigelse, IP-numre m.v.

Fredag den 7-9-2001 var ADSL-konverteringen foretaget som aftalt.
Vi havde klartonet i røret, ADSL sync inden for et par minutter, og vores
Linux-maskine koblede sig på Nettet i første forsøg.

Prisen er desuden også helt OK. Vi betaler kr. 449,- for 256/128 (inkl.
fastnet-abonnement) og sparer 3-4000 på årsbasis. Før brugte vi over kr.
500,- om måneden med et 33.6 modem.

Vi må være meget heldige, for man hører ellers om masser af problemer i
denne gruppe. Men her er altså beviset på, at ADSL også kan gå godt.

Venligst
Kenneth

Fra : *Xray

Dato : 07-09-01 21:42

"Kenneth Bernholm" <kenneth@kebes.com> wrote in message news:3b992f66$0$242$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Vi må være meget heldige, for man hører ellers om masser af problemer i
> denne gruppe. Men her er altså beviset på, at ADSL også kan gå godt.

Først og fremmest tillykke med forbindelsen :)
Man skal bare lige huske på at dem der skriver her i gruppen først og fremmest er folk der har problemer. Man hører, næsten , aldrig
om gode historier som din.
Min oprettelse af ADSL ved TDC gik også også helt efter bogen og det kører bare derudaf med max fart. Dog er newsserveren lidt sløv
men det er en anden historie...

Boottom line tror jeg flertallet er godt tilfredse :)

*Xray

Fra : Artoo

Dato : 08-09-01 10:22

Jeps det er meget vigtigt at huske på at det kun de de dårlige historier vi
hører herinde....der er jo flere tusinde der har adsl fra tdc og det er vel
ca kun en meget lille promille vi hører om der er udtilfredse, så derfor
synes jeg ikke man direkte kan sige at tdc adsl er dårligt, tværtimod.

mvh Artoo

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 08-09-01 10:29

"Artoo" <R2D2@mail.dk> wrote in message
> [...]
> ca kun en meget lille promille vi hører om der er udtilfredse, så derfor
> synes jeg ikke man direkte kan sige at tdc adsl er dårligt, tværtimod.

Ahh,,, Alle udbydere har problemer i starten.. Og disse problemer har da
vist været rimeligt udbredt.

Du kan jo så takke de folkt der har prøvet at løse, eller brokke sig til
TDC, CC, TCI eller OR..

For de løser jo problemerne hen ad vejen,,, Og det kan jo så passe at de har
fået styr på det hele nu.