Sjov side
Fra : Eva Schmidt

Dato : 07-09-01 20:00

Jeg fandt et link til en sjov lille animeret film på et svensk katteforum.
Håber andre også synes, den er ret så morsom!!

mvh Eva

www.jimmcneill.com/dance.html

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 07-09-01 20:45

*LOL*

Det er jo næsten som at se sig selv

Hilsen
Joan

Fra : Birgitte

Dato : 07-09-01 22:24

Jeg kunne simpelthen ikke lade være med at grine, for med 13 af slagsen kan
I nok forstille Jer hvordan min hverdag går ikk' ??
Jeg kan virkelig nikke genkendende til alle punkter
Mange miauuer fra Birgitte

DK. True Trust
www.truetrust.dk

---

Fra : Kate

Dato : 07-09-01 22:28

Jeps, den var ret så morsom. Tak for at sende lidt grin

--
Kate

Fjern noget fra adressen ved privat svar.

Fra : Ann K.

Dato : 07-09-01 22:46

*LOL*
Hmmm - hvor kender han mon Saga fra ))
Ann

Fra : Trine

Dato : 07-09-01 22:39

*gggggg* meget rammende

/Trine

Fra : Kirstine

Dato : 07-09-01 22:38

In article <3b99186e$0$6148$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
safeni@privat.tdcadsl.dk says...
> www.jimmcneill.com/dance.html

*LOOOOOOOOOOOOL*

Den var bare for morsom

Kirstine
--
*trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : Maj-Britt

Dato : 08-09-01 07:26

Hej Eva,

Tak for det gode grin Jeg er meget imponeret over hans flotte
kravleteknik, som jeg vil forsøge at tilegne mig *fnis*

Mvh Maj-Britt

Fra : Lisbeth Jakobsen

Dato : 08-09-01 20:23

Ja den var godt nok fin. Og flot lavet også *LOL* Typisk det med at katten
kommer og lægger sig i samme sekund man bare har TÆNKT på at rejse sig.

Hilsner
Lisbeth
http://cutiecats.tripod.com