Blæseranbefaling
Fra : Onix

Dato : 07-09-01 16:00

Hej NG !

Jeg har fået en pc'er 1400mhz AMD t-Bird, den blæser der fulgte med larmer
som en støvsuger, kan nogle af Jer herinde anbefale en god blæser der køler
tilstrækkeligt til en AMD 1400mhz processor og som er støjsvag ??

MVH
Carsten

Fra : Peter Larsen

Dato : 07-09-01 22:57

Hej

Kig her
http://asp.webconsult.dk/varer.asp?c=nc&s=1&sc=2

Jeg bruger FCPGA/SocketA 1.2 GHz på T-Bird 1400/266 Cpu bliver ca 38 Grader
på mit system - og så siger den næsten intet.

--
/ Peter

Fra : KO

Dato : 08-09-01 09:43

"Peter Larsen" <pl@pl-data.dk> skrev
> Kig her
> http://asp.webconsult.dk/varer.asp?c=nc&s=1&sc=2
>
> Jeg bruger FCPGA/SocketA 1.2 GHz på T-Bird 1400/266 Cpu bliver ca 38 Grader
> på mit system - og så siger den næsten intet.

38 grader... hmm, hvordan er det målt? Syntes selv det lyder lige utroligt nok!!!

Fra : Allan Olesen

Dato : 08-09-01 13:37

"KO" <kim.olsen@tdcadsl.dk> wrote:

>38 grader... hmm, hvordan er det målt? Syntes selv det lyder lige utroligt nok!!!

Hvis man bruger et OS, der kan udnytte processorens HLT-instruktion,
så den ikke laver unødig varme, når den ikke har noget at lave, er det
en ret normal temperatur.

--
Allan Olesen, Lunderskov.