Send formular til SMS ?!?
Fra : Mads Pedersen

Dato : 07-09-01 11:26

Kan subject lade sig gøre - og hvordan?

vh,

// Mads

Fra : Mads Pedersen

Dato : 07-09-01 15:48

in article B7BE6D46.26AD6%mads@imv.au.dk, Mads Pedersen at mads@imv.au.dk
wrote on 07/09/01 12:25:

> Kan subject lade sig gøre - og hvordan?
Jeg ved at man kan sende en e-mail til telefonen, men det tager ofte
laaaaaang tid før den kommer frem. Er der nogen andre muligheder?

// Mads [ http://www.doubleloop.dk ]
Site news 08-08-2001: New images by René Asmussen in Freestyle / People and
Freestyle / Places. Also some wonderful transfer art by Jane Linders in
Freestyle / Things and a scary image by Roy Celine in Digital Dreams. Go
check them out @ If thine eye offend thee... http://www.madspedersen.com

Fra : Allan Vebel

Dato : 10-09-01 22:42

Mads Pedersen <mads@imv.au.dk> skrev

> Jeg ved at man kan sende en e-mail til telefonen, men
> det tager ofte laaaaaang tid før den kommer frem.
> Er der nogen andre muligheder?

Kig på http://www.wservice.dk/wservice-dk/opsms.asp

De har sådan en - og du kan sende en sms på under 10 sekunder - det fungerer
glimrende.

--
Allan

Fra : Mads Pedersen

Dato : 11-09-01 08:21

in article Span7.1245$lk7.47446@news.get2net.dk, Allan Vebel at
allan@vebel.dk wrote on 10/09/01 23:41:

> Kig på http://www.wservice.dk/wservice-dk/opsms.asp
>
> De har sådan en - og du kan sende en sms på under 10 sekunder - det fungerer
> glimrende.

Tak for tippet. Ved nogen monstro hvordan man selv laver sådan en. Vil gerne
have det hele til at ligge lokalt.