Køler til 1400 athlon
Fra : lund

Dato : 07-09-01 09:52

Hvilken køler vil i anbefale til en 1400 athlon.

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 07-09-01 11:51

"lund" <mistral@it.dk> wrote in news:9na1ib$15f3$1@news.cybercity.dk:

> Hvilken køler vil i anbefale til en 1400 athlon.

Den dyreste? Den sjoveste? Den største? Den mest larmende?

Prøv lige at komme med lidt flere prioriterede krav til køleren. Især er en
prisramme vigtig, idet kølere kan koste over 1000,- kr.

--
Kent Oldhøj - Dansk OverclockingFAQ:
http://oldhoj.dk/overclockingfaq.htm

Fra : lund

Dato : 07-09-01 20:02

den skal sq helst ikke koste over 500kr. men da jeg sikkert skal rode lidt
med OC skal ydelsen have den støste prioritet

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 07-09-01 20:59

"lund" <mistral@it.dk> wrote in news:9nb5a2$20m$1@news.cybercity.dk:

> den skal sq helst ikke koste over 500kr. men da jeg sikkert skal rode
> lidt med OC skal ydelsen have den støste prioritet

Så ville jeg overveje GlobalWin CAK38 eller NoiseControl Silverado.
Sidstnævnte har dog tilsyneladende haft nogle kvalitetsproblemer på det
seneste.

De kan begge fås for 5-600,- kr.

Den ultimative luftkøler er i øjeblikket Swiftechs MC462, som er set til 8-
900,- kr. Uden høreværn.