TDC NetExpress (Kan Man kører unden om rou~
Fra : Finn Toft

Dato : 06-09-01 21:43

Hej

Jeg ville gerne ved om det var muligt at køre unden om den router der følger
med TDC NetExpress, f.eks. bare ved at bruge et admendligt netkort?

Takker.

Hilsen
Finn

Fra : Søren Andersen

Dato : 07-09-01 00:16

"Finn Toft" <ftoft@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg ville gerne ved om det var muligt at køre unden om den router der
følger
> med TDC NetExpress, f.eks. bare ved at bruge et admendligt netkort?

http://www.turbine.dk/2601/

Kig under PPPoE klient, jeg kan anbefale RasPPPoE
Men HUSK TDC kan ikke yde support når du kører med denne !

--
Søren Andersen

Fra : Finn Toft

Dato : 07-09-01 15:39

Skal man bruge et admindeligt netkabel eller et krydset?

Fra : Svend Jørgensen

Dato : 07-09-01 09:13

"Finn Toft" <ftoft@mailme.dk> wrote in message
> Hej
>
> Jeg ville gerne ved om det var muligt at køre unden om den router der
følger
> med TDC NetExpress, f.eks. bare ved at bruge et admendligt netkort?

TDC har droppet atm, på alle nye forbindelser.

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 07-09-01 11:12

"Svend Jørgensen" <svend.e@image.dk> wrote in message

> "Finn Toft" <ftoft@mailme.dk> wrote in message
> TDC har droppet atm, på alle nye forbindelser.

Det må vi da ikke håbe, så bliver forbindelsen nok lidt død..

Hygge

Fra : Søren Andersen

Dato : 07-09-01 12:21

"Svend Jørgensen" <svend.e@image.dk> skrev i en meddelelse

> "Finn Toft" <ftoft@mailme.dk> wrote in message

> følger
>
> TDC har droppet atm, på alle nye forbindelser.

Jeg kan ikke lige se hvor ATM kommer ind i dette billede. Men det er rigtigt
at der ikke bliver oprettet flere NetExpress forbindelser med ATM kort,
dette har dog ind til videre ingen indflydelse på dem der i forvejen er
oprettet.

--
Søren Andersen

Fra : Lars Henriksen

Dato : 07-09-01 14:19

"Svend Jørgensen" wrote:
> TDC har droppet atm, på alle nye forbindelser.

Næ. De bygger da alle på ATM. Jeg kender ingen danske DSL udbydere, der
ikke kører ATM.

hygge
Lars
--
Lars Henriksen
M.Sc. Student, Computer Systems Engineering

Fra : Svend Jørgensen

Dato : 08-09-01 10:40

"Lars Henriksen" <lars@_nospam_h-online.dk> wrote in message

> Næ. De bygger da alle på ATM. Jeg kender ingen danske DSL udbydere, der
> ikke kører ATM.

Ordknepper , TDC levere ikke atm som grænseflade til privatkunder.

> [...]
> --
> Lars Henriksen
> M.Sc. Student, Computer Systems Engineering

jamen hygge i lige måde.
--
Svend