suonerie GD90
Fra : Loris

Dato : 06-09-01 19:03

Ciao a tutti!
Sapete se ci sono delle suonerie per il gd90 da scaricare da internet?
Ringrazio tutti anticipatamente

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 06-09-01 21:24

Loris skrev:

>Ciao a tutti!

Davs.

>Sapete se ci sono delle suonerie per il gd90 da scaricare da internet?

Det tror jeg ikke du kan, men jeg har ikke beskæftiget mig så meget
med Panasonic.

>Ringrazio tutti anticipatamente

Hi Loris!

Please write danish or english in this group.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: www.simlock.dk
Tilbud indtil 14. september: LÅS 2 OP, BETAL FOR 1!

Fra : Morten Jensen

Dato : 06-09-01 22:09

> Ciao a tutti!
Nej, det kan man ikke....

> Sapete se ci sono delle suonerie per il gd90 da scaricare da internet?
> Ringrazio tutti anticipatamente

Nej, din GD90 kan heller ikke lave kaffe...

Måske du skulle prøve at leje filmen "Italiensk for begyndere" istedet

Morten