hmmm, tdc news server død?
Fra : RaYmAn

Dato : 06-09-01 18:48

Hej
Er det bare mig eller er TDC's news server totalt væk?
(Af naturlige årsager kan jeg ikke ligefrem poste i interne grupper...)
Jeg vil bare lige sikre mig om det kuner mig eller også er andre der har
samme problem...
Jeg bor i Horsens og er på arcnxx8...
Mvh Jens Andersen

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 06-09-01 19:17

In article <9n8cro$s6f$1@sunsite.dk>,
RaYmAn claimed the following:
> Hej
> Er det bare mig eller er TDC's news server totalt væk?

Jeg oplevede det også tidligere på dagen.

> (Af naturlige årsager kan jeg ikke ligefrem poste i interne grupper...)
> Jeg vil bare lige sikre mig om det kuner mig eller også er andre der har
> samme problem...
> Jeg bor i Horsens og er på arcnxx8...

Jeg forsøgte fra boanxx, men har ikke mulighed for at afprøve det nuher.

http://kundeservice.opasia.dk/driftsinfo/statusmeddelelser/ siger ingenting.

--
Anders Vind Ebbesen
www.ebbesen.org | anders@ebbesen.org

Fra : Martin Kiefer

Dato : 06-09-01 21:01

"Anders Vind Ebbesen" <spam@ebbesen.org> wrote in message
> In article <9n8cro$s6f$1@sunsite.dk>,
> RaYmAn claimed the following:
>
> Jeg oplevede det også tidligere på dagen.

Er TDC news ikke i al almindelighed uhyre ustabil at bruge?

Jeg skiftede for et års tid siden fra WOL til TDC, og må nok indrømme at jeg
er noget skuffet over TDC newsservice (eller også var jeg bare blevet for
vant til den gode newsservice jeg oplevede hos WOL), indlæg der aldrig når
frem. indlæg der er flere timer eller dage om at når frem, hvis altså
serveren overhovedet svarer.

Jeg bruger derfor nu en glimrende tysk newsserver.

Martin Kiefer
www.kiefer.dk