en skærm tilsluttet 4 computere ???
Fra : Jesper Kristensen

Dato : 06-09-01 18:42

Hej NG

Jeg så forleden en sort box hos en systemadministrator, hvor han fra en
skærm, keyboard og mus kunne administrere 4 computere. Jeg fik selvfølgelig
ikke spurgt ad, hvad det var for en box, men jeg håber i kan hjælpe mig evt.
hvor jeg kan købe sådan en ???

Hilsen Jesper

Fra : Kurt Brixen

Dato : 06-09-01 19:14

On Thu, 6 Sep 2001 19:42:26 +0200, "Jesper Kristensen"
<nixpille@worldonline.dk> wrote:

> [...]
>ikke spurgt ad, hvad det var for en box, men jeg håber i kan hjælpe mig evt.

Det har sikkert været en Black Box, de laver i hvert fald mange
forskellige.

http://www.blackbox.dk/

Kurt Brixen

Fra : Jimmy Damsgård