Logo på overflade
Fra : kbs

Dato : 13-12-00 11:39

Jeg har en overflade som krummer på to leder. Hvordan får jeg mit logo at
dreje omkring centrum, samtidig med at det følger begge krumninger ?

MVH

Kim

Fra : TIA

Dato : 13-12-00 15:27

Fortæl lige hvilket CAD-pgm du bruger.

Fra : N/A

Dato : 14-12-00 08:41

Fra : TIA

Dato : 14-12-00 08:41

Prøv at se hos Drew: http://www.mymcad.com/ under "MDT tips & ticks", under
"Previous "Tips of the Month" (60)"
og under "July '00 - Using MDT 5's new Bend command and Parametric Text to
make curved embossed text.(1011)"
her er måske nogen ideer. Evt, også under "November 99 - Making Embossed
Text easily using MS Word (1009) "