RAM?
Fra : Bruun

Dato : 06-09-01 13:47

Hej i gruppen,

Jeg er lige kommet i besiddelse af noget RAM som har siddet i gammel Digital
Alpha maskine.

I selvsamme maskine har der også siddet noget Compaq PC100 (168 pin) RAM.

Så er der nogle her inde som har lidt info om disse moduler jeg sidder med?

Specs:

5024828-01 A01 5424829
64/32 MB BUF SDRAM DIMM

Der sidder 18 chips på hver side. 3 mindre chips. Og en firkantet. På den
anden side er der 2 mindre chips.

På de 18 chips står der :

SEC KOREA 734
KM44S4020BT-G10

Sidder der nogle 'ældre' Alpha dudes, som præcis lige har den info jeg leder
efter =) - så er jeg m*gglad ;)

btw. jeg prøvede dem i en ældre P2 maskine. Men den står bare og hyler (med
1 sec stilhed).

På forhånd tak,

Mvh Kim Bruun