Server.Transfer eller Execute
Fra : Peter Ingemann Hanse~

Dato : 06-09-01 10:36

Nu er jeg dælme ved at være træt af ASP.

Jeg skal bruge en form for include; først brugte jeg Server.Execute men den
kan ikke arbejde med de parametre som der kan være til den inkluderede
side...så prøvede jeg Server.Transfer men det virkede kun i det genrede
eksempel.

Jeg giver eksempel
Her skal det bemærkes at siden 'asptest.asp' har to Request.QueryString som
hedder 'tst1' og 'tst2'
---------
frmCnt = "\asptest.asp"
Server.Execute frmCnt & "?tst1=Peter&tst2=Peter2"
---------
Overstående eksempel virker ikke og det er der også en forklaring på...fint
jeg forsøger det samme bare med Server.Transfer istedet for og det virker
heller ikke!

Hvorfor er der ikke noget der virker?

Hilsen fra Peter der hader ASP

Fra : Rasmus Pedersen

Dato : 06-09-01 14:23

Hej Peter

Jeg tror jeg hvordan du skal gøre. Prøv at gemme din variabler i session
objectet kald dem derefter på den anden side.
jeg har gjort sådan her:

session("tst1") = "Peter"
session("tst2") = "Peter2"
frmCnt = "\asptest.asp"