RAM fejl?
Fra : René Prebendorf

Dato : 06-09-01 08:48

Jeg sidder med et m573 board og sætter nye Ram i 64mb, der sidder en blok
med 32mb og når jeg sætter den nye med 64mb siger den der er 48mb til
sammen, hvis jeg sætter den nye i alene siger den 16.mb, det er nok ikke
rammene der er noget galt med da jeg har købt 2 blokke med 64.mb to
forskellige steder og det er det samme, hvad er der galt?

Venlig hilsen René

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 06-09-01 10:52

> det er nok ikke rammene der er noget galt med da jeg
> har købt 2 blokke med 64.mb to forskellige steder og
> det er det samme, hvad er der galt?

Måske kan dit motherboard ikke understøtte mere end 32MBs moduler.

Mvh.
Mikael