Program der måler forbrug?
Fra : Kurt

Dato : 06-09-01 07:39

Hej, når man har en opkobling via f.eks. kabelTV og betaler for antal
Gigabite, findes der et godt lille program som kan måle hvormeget man
downloader?
Hilsen Kurt

Fra : *Xray

Dato : 06-09-01 07:42

"Kurt" <kurt@pagelsxxx.dk> wrote in message news:3b971985$0$226$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hej, når man har en opkobling via f.eks. kabelTV og betaler for antal
> Gigabite, findes der et godt lille program som kan måle hvormeget man
> downloader?

Mon ikke Du Meter kan klare det problem? http://www.hageltech.com/dumeter/

*Xray

Fra : Morten Brynjolf

Dato : 06-09-01 12:24

"*Xray" <klitgaard@NOSPAMmailme.dk> wrote in message

> Mon ikke Du Meter kan klare det problem? http://www.hageltech.com/dumeter/

Eller NetStat Live fra AnalogX. Se mere på
http://www.analogx.com/contents/download/network/nsl.htm

Fra : Anon

Dato : 06-09-01 12:46

Så hellere DU meter...

Netstat live har for mange bugs

Prøv fx at check den når din CPU udnyttes 100%...

SIKKE en båndbredde man får ;)

Fra : Morten Brynjolf

Dato : 07-09-01 12:52

"Anon" <anon@nospam.dk> wrote in message

> Så hellere DU meter...
> Netstat live har for mange bugs
> Prøv fx at check den når din CPU udnyttes 100%...
> SIKKE en båndbredde man får ;)

Men det er freeware, hvilket jeg umiddelbart ikke kan se at DUmeter er?

Fra : Benny Pedersen

Dato : 08-09-01 16:24

Anon skrev om Re: Program der måler forbrug?

og her er min kommentar på det:

sikke en sløv cpu

--
Benny Pedersen - Still using cpm 3.0 - and doing irc on the c64

Fra : Kurt

Dato : 07-09-01 13:29

Takker, flot program ´virker helt efter hensigten, tak for hjælpen.
Kurt

Fra : 007½

Dato : 09-09-01 23:34

"Kurt" <kurt@pagelsxxx.dk> skrev i en meddelelse
> Hej, når man har en opkobling via f.eks. kabelTV og betaler for antal
> Gigabite, findes der et godt lille program som kan måle hvormeget man
> downloader?
> Hilsen Kurt

Har du WebSpeed Oncable har du frit forbrug, så her behøver du ikke måle
trafikken, men hos StofaNet har du maks 4000 Mb til rådighed pr. måned.
StofaNet har en automatisk måler på http://signon.stofanet.dk