WIN2K & Windows printing system?
Fra : Peter Dzougov

Dato : 05-09-01 23:18

Min mor har skaffet en laserprinter (Canon) som bruger Windows printing
System, passer det, at systemet ikke kan bruges under Win2K?
Svar gerne i gruppen (men gerne også med kopi til afsenderen (mig)).

M.v.h.
Peter

Fra : Kurt Brixen

Dato : 06-09-01 07:41

On Thu, 6 Sep 2001 00:18:11 +0200, "Peter Dzougov"
<Peter_Dzougov@net.dialog.dk> wrote:

>Min mor har skaffet en laserprinter (Canon) som bruger Windows printing
>System, passer det, at systemet ikke kan bruges under Win2K?
>Svar gerne i gruppen (men gerne også med kopi til afsenderen (mig)).

Det kan sagtens passe. Hvis der ikke er en driver til Windows 2000 på
www.canon.dk kan den ikke bruges.

Der er bl.a. 2 printere hvor der kun er drivere til Win 3.1, 95 og 98
- det er LBP-460 og LBP-465.

Kurt Brixen

Fra : Anon

Dato : 06-09-01 08:35

Jeg har før med succes brugt win98 drivere til win2000...

Prøv det prøv det...

Fra : Kristian Erbou

Dato : 06-09-01 17:41

Der er ikke rigtigt noget at gøre - enten hedder det Win9x/Me eller en ny
printer.

Kristian