software Nokia 8210
Fra : Tom Hansen

Dato : 05-09-01 21:44

Hej

Er der nogle gevinst ved at opgradere software på Nokia 8210

har pt. 5.16 15-02-00 NSM-3

--
Tom Hansen

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 05-09-01 23:27

Tom Hansen skrev:

>Er der nogle gevinst ved at opgradere software på Nokia 8210

Ikke hvis du ikke har nogle problemer med din telefon. Jeg ville dog
alligevel benytte mig af at få den opdateret gratis inden for det
første år - så man er 'sikret' på en eller anden måde.

Nogle telefoner har haft problemer med håndfri, og det er jo surt at
opdage efter den er over 1 år, at det ikke rigtig virker - den dag man
evt. køber sådan noget udstyr.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: www.simlock.dk
Tilbud indtil 14. september: LÅS 2 OP, BETAL FOR 1!

Fra : Tom Hansen

Dato : 06-09-01 15:15

> Ikke hvis du ikke har nogle problemer med din telefon.

skærmen slukker nogle gange, og viser desuden en masse underlige tegn. Jeg
tror desværre ikke det har noget med software at gøre.

> Jeg ville dog
> alligevel benytte mig af at få den opdateret gratis inden for det
> første år - så man er 'sikret' på en eller anden måde.

Den er over et år, så jeg tænkte på om det var noget man kunne gøre selv ?

Tom Hansen

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 06-09-01 15:32

Tom Hansen skrev:

>skærmen slukker nogle gange, og viser desuden en masse underlige tegn. Jeg
>tror desværre ikke det har noget med software at gøre.

Det tror jeg desværre heller ikke.

>Den er over et år, så jeg tænkte på om det var noget man kunne gøre selv ?

Det kan man ikke nej.

PS. Hvis du sender den til reperation, så får du altid opdateret
softwaren.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Tom Hansen

Dato : 06-09-01 16:04

Jeg

> Det tror jeg desværre heller ikke.

> Det kan man ikke nej.
>
> PS. Hvis du sender den til reperation, så får du altid opdateret
> softwaren.

Okey tak for svarene

Tom Hansen