Dvale
Fra : Karsten Olesen

Dato : 05-09-01 21:57

Jeg har her i aften leget lidt med
"DVALE" funktionen i Windows 2000.
Det virker åbenbart perfekt, og
det går pissestærkt med at få den op at stå igen..

MEN, for det er der jo altid !

Når den vender tilbage til skrivebordet,
så kommer den med en advarsel om,
at jeg ikke har slukket en enhed, som i dette
tilfælde er mit LASAT-WEB-SET-GO eksterne
56K modem.

Jeg kan så vælge at krydse af i et felt,
hvor jeg fremover kan afbryde "enheden"
på processlinjen inden jeg går i dvale...

Hvad betyder alt dette ????

Fra : Rasmus A. Nielsen.

Dato : 05-09-01 22:14

"Karsten Olesen" <gakke@email.dk> skrev:

> Jeg har her i aften leget lidt med
> "DVALE" funktionen i Windows 2000.
> Det virker åbenbart perfekt, og
> det går pissestærkt med at få den op at stå igen..

Min PC'er slukker helt, når jeg vil sætte den i Dvale, hvorfor gør den det ?
Soltek KAV75-x med en TBird 900 CPU.

--
Venlig hilsen: Rasmus.
===========================

Fra : ¨¨°º©o.,,.o©º°¨¨

Dato : 06-09-01 10:12

"Rasmus A. Nielsen." <rasmus@@bbservice.dk> wrote in message

> Min PC'er slukker helt, når jeg vil sætte den i Dvale, hvorfor gør den det
?

Dvale er ikke standby hvor den kører i tomgang (bruger strøm). I dvale
ligger den dit ram indhold på harddisken og slukker helt (bruger ingen
strøm). Når du starter igen læser den ramindholdet ind igen og den er oppe
at køre hvor du var før.

Mogens

Fra : Rasmus A. Nielsen.

Dato : 06-09-01 13:21

"¨¨°º©o.,,.o©º°¨¨" <mogens"fjern mig"@nielsen.ac> skrev

> [...]
> ligger den dit ram indhold på harddisken og slukker helt (bruger ingen
> strøm). Når du starter igen læser den ramindholdet ind igen og den er oppe

Det forklare jo alt.
Takker.

--
Venlig hilsen: Rasmus.