3,3V viser 3,6 i Probe... Problem?
Fra : Mads Stetter

Dato : 05-09-01 20:14

Hej Alle

Jeg har lige installeret følgende:

ASUS A7V133
T.Bird 1400 Mhz

Når jeg kigger i det medfølgende program fra asus (Probe)
Så siger den er at min 3,3V er på 3,6... Det er jo noget af en forskel!

Kan der ske noget ved det??

Hva er Vcore på en T.bird 1400Mhz 266FSB?

På forhånd tak... Råd modtages med kyshånd

--
MVH Mads Stetter
Yamaha DT125R

Fra : Karsten Olesen

Dato : 05-09-01 20:37

"Mads Stetter" <stetzo@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Når jeg kigger i det medfølgende program fra asus (Probe)
> Så siger den er at min 3,3V er på 3,6... Det er jo noget af en forskel!
***************

de 3.3 Volt må henvise til BIOS batteriets tilstand.
Og ja, 3.6 volt kan kun være tegn på, at dit
system er helt nyt, og sagtens kan vise mere
end de oprindeligt tænkt 3.3 volt på batteriet..

Fra : Thomas Strøm Larsen

Dato : 05-09-01 21:06

Det er meget normal at asus laver en lidt større spænding på 3.3V. De siger
det er for at stabiliser bundkortet.

Mvh
Thomas

Fra : Mads Stetter

Dato : 05-09-01 21:13

"Thomas Strøm Larsen" <tholar@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Det er meget normal at asus laver en lidt større spænding på 3.3V. De
siger
> det er for at stabiliser bundkortet.
>
> Mvh
> Thomas

Ok... Tak for de hurtige svar.... Så er jeg straks mere rolig!

Så var der bare lige det sidste... Hvor mange volt skal en T-bird 1400 have?

Endnu en gang tak!

--
MVH Mads Stetter
Yamaha DT125R

Fra : Wizeguy

Dato : 05-09-01 22:12

"Mads Stetter" <stetzo@worldonline.dk> wrote in message
> Så var der bare lige det sidste... Hvor mange volt skal en T-bird 1400
have?

> Endnu en gang tak!

Ifølge specs 1,75 volt.

---