HDD Temperature ... Det holder !
Fra : Flemming

Dato : 05-09-01 20:03

http://www.siguardian.com/products/hddtemperature/index.html

HDD Temperature is a very small and very simple program. It runs in
background and show in the system tray current temperature of your hard
drives.

Det virker på min IBM harddisk

--
Mvh. Flemming
See good thing in bad things

Fra : Rasmus A. Nielsen.

Dato : 05-09-01 20:39

"Flemming" <flemming@botmail.com> skrev:

> Det virker på min IBM harddisk

Desværre laver programmet konflikter på mit Win2K baserede system, men
ellers er det OK.

--
Venlig hilsen: Rasmus.
===========================

Fra : Flemming

Dato : 05-09-01 20:43

"Rasmus A. Nielsen." <rasmus@@bbservice.dk> wrote in message

> Desværre laver programmet konflikter på mit Win2K baserede system, men
> ellers er det OK.

Det virker fint her efter min pc blev restartet.

--
Mvh. Flemming
See good thing in bad things

Fra : Rasmus A. Nielsen.

Dato : 05-09-01 22:13

"Flemming" <flemming@botmail.com> skrev:

> Det virker fint her efter min pc blev restartet.

Programmet og systemet virker somend også fint nok, men er man igang med at
kopiere en mængde filer samtidigt med at programmet vil tjekke temperaturen
på HD'en, så popper der en lille ubetydelig fejlmeddelelse op på min skærm.
Noget med I/O fejl, som ikke umiddelbart giver anledning til problemer - men
træls er det da.

--
Venlig hilsen: Rasmus.

Fra : Esben

Dato : 05-09-01 20:49

"Flemming" <flemming@botmail.com> wrote in message
> [...]
>
> HDD Temperature is a very small and very simple program. It runs in
> background and show in the system tray current temperature of your hard

Osse på min - en pudsig ting i den forbindelse er at IBM's utility
EZ-S.M.A.R.T. ikke vil vise temperaturen på samme drev.

--
Esben