Pop up og tilbage med refresh
Fra : Erik Kjær-Larsen

Dato : 05-09-01 16:43

Hej

Jeg vil gerne lave en side, hvor man ved at trykke på en knap kan få
et ekstra vindue op. Her skal man så kunne taste noget ind. Når man er
færdig med at taste i pop-op vinduet, skal man ved tryk på knap kunne
lukke det, og så skal det oprindelige vindue "refreshe"s .

Jeg kan godt lave et pop-op vindue, og kan også finde ud af at lave et
link som lukker det, men hvordan får jeg (foruden at lukke pop-op
vinduet), også refreshet det oprindelige vindue... evt. måske med
nogle nye data... altså en ny URL...?

Mvh
Erik
--
www.lidtfedt.dk
inspiration til et bedre liv med fedtfattig mad og motion.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-09-01 17:13

Wed, 05 Sep 2001 17:43:00 +0200, skrev Erik Kjær-Larsen
<eriktina@hotmail.com>:

> [...]
>link som lukker det, men hvordan får jeg (foruden at lukke pop-op
>vinduet), også refreshet det oprindelige vindue... evt. måske med

Prøv at kigge på min hjemmeside under popupvinduer 9 og 10 om det
kan inspirere dig.
--
med venlig hilsen
Knud