bevare ridesadlen !!
Fra : Ole Heegaard

Dato : 05-09-01 14:52

Hej N.G

Ja så fik vi solgt vores hest, og til en som vil sørge for at han bliver
redet på ,dejligt, så har min samvittighed det bedre.

Mit spørgsmål er hvordan holder vi vores ridesadle pæn, den ligger ellers i
en tør stald men har tedens til mug, og forløbelig skal den jo ikke bruges
da vi ingen hest har, og sælge den vil vi ikke da den er et arvestykke.

Håber på gode råd

Mvh. Tina

Fra : Liz

Dato : 05-09-01 21:25

Hej Tina

Holdes pænest i omgivelser der er lidt opvarmet (ikke for meget) og hvor
der ikke er de stor temperatur svingninger. Fx. i soveværelset!!!!??? Ikke
ovenpå radiatoren. Min opbevares i kølig frostfri udehus året rundt og der
har aldrig været mug at se. Skal være helt ren og tør inden opbevaring.
Held og lykke med det.

Mvh Liz

Ole Heegaard <ole-hee@post4.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b962e58$0$263$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Anet

Dato : 06-09-01 12:08

Hej

Jeg har mine sadler hængende i en opvarmet garage i ca. 15 graders varme.
Jeg sørger for at smøre dem så de hele tiden har det fedtstof som læderet
kræver og ellers gør jeg ikke noget ved dem.

--
hilsen

Anet

Fra : Ole Heegaard

Dato : 07-09-01 14:03

Tak for svarene,
så prøver jeg mig frem efter hvad der passer til vores stald tempretur, med
en gang læderfedt.
Med venlig hilsen
Tina.