Nyt system - jeres mening?
Fra : Thomi

Dato : 05-09-01 14:50

Hej NG
Jeg står over for en mindre opgradering og dette er et tilbud jeg har
fået fra den lokale PC pusher:

MidiTower Codegen 6005 ATX
MB Chaintech 7AJA2
AMD T-Bird 1200 Mhz
Køler Icecap WBK68

Pris 2999,00

Hvad siger i til de enkelte hardware dele og gode råd til evt. bedre
dele til samme pris modtages med kyshånd

Mvh.
Thomi

Fra : Lasse Elbek

Dato : 06-09-01 21:25

tja, hvis det var mig ville jeg vælge:

Codegen miditower 6009-7 349,-
Køler Vulkano 6cu 225,-
AMD 1400 mhz 1219,-
Asus A7V133-C 959,-

ialt 2752,-
alt sammen set ved SHG = kun 55 kr ved fragt.

/Lasse

Fra : Mads Stetter

Dato : 07-09-01 00:19

"Lasse Elbek" <lasse.elbek.no.spam@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Asus A7V133-C 959,-
>
> ialt 2752,-
> alt sammen set ved SHG = kun 55 kr ved fragt.

Ville helt klart også vælge dette system... Som vist kan laves lidt
billigere hos www.multimediaworld.dk

Bundkortet er i hvert fald MEGET godt!

--
MVH Mads Stetter