HD til bærbar?
Fra : Kim Emax - ayianapa.~

Dato : 05-09-01 13:48

hejsa

Jeg skal have en ny HD til min bærbare, hvilket mærke er bedst? og hvor
køber jeg det? Jeg er mest interesseret i en 5400 rpm(fås de hurtigere i
2½"?), da jeg oplever at det er HDen, der sløver min laptop, ikke
processoren.

--
Take Care
Kim Emax

Fra : raven

Dato : 05-09-01 14:45

On Wed, 5 Sep 2001 14:47:52 +0200, "Kim Emax - ayianapa.dk"
<newsgroup@ayianapa.dk> wrote:

> [...]
>køber jeg det? Jeg er mest interesseret i en 5400 rpm(fås de hurtigere i
>2½"?), da jeg oplever at det er HDen, der sløver min laptop, ikke

IBM Travelstar.
Men du skal jo checke, at dimensionerne passer.

mvh

John

Fra : Kim Emax - ayianapa.~

Dato : 05-09-01 23:33

"raven" <johnknuhtsen@mailme.dk>

> IBM Travelstar.
> Men du skal jo checke, at dimensionerne passer.

dimensioner? 2½" er vel 2½", eller tænker du højden/længden?

Kim

Fra : Falckredderen Ragga ~

Dato : 05-09-01 16:21

"Kim Emax - ayianapa.dk" <newsgroup@ayianapa.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> køber jeg det? Jeg er mest interesseret i en 5400 rpm(fås de hurtigere i
> 2½"?), da jeg oplever at det er HDen, der sløver min laptop, ikke

Jeg ved godt, at du skriver at det er harddisken, der sløver din maskine,
men har du tilstrækkeligt med RAM i dyret? Ellers swapper Windows jo unødigt
meget på harddisken, og det kan være, at det er det du oplever... I så fald
vil en hurtigere harddisk ikke give dig forfærdeligt meget.

mvh
Peter

Fra : Kim Emax - ayianapa.~

Dato : 05-09-01 23:32

"Falckredderen Ragga Muffin" <bla@bla.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
fald
> vil en hurtigere harddisk ikke give dig forfærdeligt meget.

på en 98, kørte jeg med 128mb ram og nu har jeg en 2000 med 192mb ram

Kim