Winfast GeForce 256 samme med Logitech Mus~
Fra : Dan Nielsen

Dato : 05-09-01 12:36

Hejsa!

Jeg har længe haft et problem med at makøren hakker!
Jeg har opdater driver til både mus og grafikkort, og det hjælper ikke, men
med en ikke Logitech mus kør det okay!
Og hvis jeg går ind i Grafikkort driven og sætter Graphic Clock'en (under
Speed Runner) ned fra 120 til 100Mhz, så hjælper det for det meste også, men
ikke altid, men efter en genstart er den oppe på 120Mhz igen!
Det er temlig irterne!
Så hvis der er nogen der kan hjælpe mig så vil jeg blive rigtig glad!

På Forhånd tak!

Mvh
Dan

Fra : raven

Dato : 05-09-01 12:57

On Wed, 5 Sep 2001 13:35:36 +0200, "Dan Nielsen"
<torskerogn@hotmail.com> wrote:

> [...]
>Det er temlig irterne!
>Så hvis der er nogen der kan hjælpe mig så vil jeg blive rigtig glad!

Det er set før at logitech's musedrivere skaber ravage (fryser) i
spil. Prøv at afinstallere deres musedrivere. Musen kører også med
windows egne drivere.

mvh

John