Flere killingebilleder
Fra : Lisbeth Jakobsen

Dato : 05-09-01 09:32

Jeg vil også være med

Der er HELT NYE killingebilleder på min side
http://cutiecats.tripod.com ->killingerne 3

God fornøjelse

Hilsner
Lisbeth

--
Posted from [195.97.164.98]

Fra : Heidi Høegh

Dato : 05-09-01 10:36

Hej Lisbeth

Hvor er de bare søde, og det er nogle gode billeder
Og man kan tydeligt se, at de vist er en flok lømler der godt kan li´
ballade

Masser af hilsner
Heidi Høegh

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 05-09-01 14:47

d. 05/09/01 10:32 skrev Lisbeth Jakobsen på ernyoka@hotmail.com i artiklen
704ba922826b8b85ff6bf158469c770d.15796@mygate.mailgate.org:

> Jeg vil også være med
>
> Der er HELT NYE killingebilleder på min side
> [...]
Årh, de er dejlige...
Har Bøv vænnet sig til at dele bolig med de nye terrorister?

--
Knus fra Ann R, Donna & Ditte
Donna - der ikke kan fordrage ændringer i hendes liv - sender Bøv en

Fra : Lisbeth Jakobsen

Dato : 05-09-01 23:01

"Ann Rudbeck" <ann_rudbeck@c.dk> wrote in message
> Årh, de er dejlige...
> Har Bøv vænnet sig til at dele bolig med de nye terrorister?

tak for de pæne ord

Nej Bøv har ikke rigtigt vænnet sig til dem endnu, det var ellers ligesom om
det var ved at gå fint, men de sidste dage er det gået den "forkerte" vej.
Han ikke bare hvæser, men knurrer hvis han ser en af de små. Rigtigt
knurrer... Men han har været (og er stadig) plaget af sine dårlige tænder,
så måske har han på en eller anden måde fået forbundet killingerne med det
at han har ondt?
Det kunne jo godt være en slags betinget refleks, eller hvad?

Hilsen
Lisbeth

http://cutiecats.tripod.com - siden med de NYE killingebilleder og
opskriften på hvordan man gi'r katte piller

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 08-09-01 01:37

d. 06/09/01 0:01 skrev Lisbeth Jakobsen på ernyoka@hotmail.com i artiklen
3b96a0a5$0$3243$ba624c82@nntp01.dk.telia.net:

> [...]
> at han har ondt?
> Det kunne jo godt være en slags betinget refleks, eller hvad?

Tjah - eller osse er han bare irritabel, fordi han har tandpine?
Jeg er i hvertfald heller ikke så særlig tålmodig med mine omgivelser, når
jeg har tandpine - kunne det ikke være det samme? Her går man og har det
skidt, og så kommer de kræ farende og vil lege! Gå væk!
Hvordan er han overfor jer "to-benede"?
--
Mange hilsner fra Ann R

Fra : Lisbeth Jakobsen

Dato : 08-09-01 20:01

> [...]
det
> skidt, og så kommer de kræ farende og vil lege! Gå væk!

Hej Ann

Ja det er lidt underligt, for det meste af tiden har han været "sig selv"
over for os, med én undtagelse: Han har altid sovet ved siden af mig, under
min dyne, men siden killingerne er kommet har han ikke gjort det, bortset
fra den allerførste nat. Og det er ikke fordi der så ligger en killing på
"hans" plads, for Jack sover hos John, og Phumba sover der hvor hun nu
engang befandt sig da hun faldt i søvn Og jeg SAVNER ham... Først troede
jeg bare det var fordi det var så varmt, men nu efter det er blevet køligere
kommer han stadig ikke. Men i de sidste dage, efter penicillinen
tilsyneladende har fået bugt med betændelsen i hans mund, har han igen valgt
at betragte killingerne som noget irriterende der er der, men ikke så
irriterende at man BEHØVER at hvæse efter dem. Og de spiser pænt alle tre
side om side. Lige nu sidder han faktisk og kigger på dem begge to uden at
se spor irriteret ud overhovedet Så det ER nok tænderne der har drillet.

Hilsen
Lisbeth
http://cutiecats.tripod.com