HP printer 5L problemer
Fra : Søren Bøgh Pedersen

Dato : 04-09-01 21:32

Hej

er der nogle som kan hjælpe mig med en HP 5L.
den kan ikke tage et papir adgange, den tager alle so er i arkføde

Søren

Fra : Wass Up

Dato : 04-09-01 21:26

"Søren Bøgh Pedersen" <sbp@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> er der nogle som kan hjælpe mig med en HP 5L.
> den kan ikke tage et papir adgange, den tager alle so er i arkføde
>
> Søren

Bestil et kit fra HP det er gratis men tager omkring 4 uger om at kommer
frem eller drop din adresse i en mail så sender jeg et når jeg for dem hjem
(Onsdag eller torsdag)
Der et 2 kits til 5L/6L/3100/3150 og 1100/1100A
Skulle andre ha samme problem så drop en mail

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 04-09-01 21:37

> [...]
>
> er der nogle som kan hjælpe mig med en HP 5L.
> den kan ikke tage et papir adgange, den tager alle so er i arkføde

Hej Søren

HP har erkendt problemet, og har lavet et gratis reparationskit. Det er
nogle gummiklodser som limes i bunden af papir-boksen. Selv om en 5L ikke er
nævnt, skulle det også virke her.

Bestil det her:

http://195.92.115.180/hp_request_product.asp

Peter Brandt Jørgensen