Feliway ?
Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 04-09-01 17:01

Hejsa !!

Jeg har netop købt Feliway, i et forsøg på at få Bimmer til at holde op med
at strinte !!

Bimmer er en ca 6 år gammel kastrat som strinter noget så forfærteligt.. Det
er blevet værre her det sidste ½ år, og jeg har nogle forskellige teorier om
hvorfor..

Dels gør han det, når han ser "fremmede" hankatte uden for vinduerne, og han
knurrer også af dem .. dels tror jeg at det måske kan være en protest mod
os, fordi vi ikke har haft så meget tid til kattene det sidste stykke tid.
Dels har min mand været syg, og indlagt ( er ok nu ! ) og dels sidder jeg
netop med min afsluttende eksamen, og har bestemt ikke tid til andet end det
!! Derfor er jeg ked af at måtte indrømme, at kattene i øjeblikket mest
hører "nej", "ikke nu", "flyt dig nu væk" osv. Senest har han strintet min
mand ned af ryggen, da han sad og spillede computer !! ( det var IKKE nogen
succes, skulle jeg hilse og sige !! )

Bimmer fejler ikke noget fysisk ( iflg. dyrelægen ) så det skulle ikke være
det. Der er heller ikke sket yderligere forandringer som skulle have
indvirkning på ham..

NÅ - tilbage til selve mit problem - Jeg har købt en flaske Feliway.. men
hvordan skal jeg bruge det ?? Der står det skal sprøjtes, hvor han strinter,
men det er jo stort set over alt.. ( hi hi - incl på min mand ! ), og så
står der at det skal ske over en periode på 45 dage ??? Gisp, det bliver jo
dyrt - en flaske kostede næsten 180 kr !!

Er der nogle som kan forklare lidt mere ?? Jeg ved det har været oppe før,
men jeg kan ikke finde de gamle beskeder !

Knus fra Pia og Misserne

--
Pia : Pia@lihme.com