Ram Til Acer Travelmate?
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 04-09-01 15:46

Hejsa!

Hvilken slags RAM skal jeg bruge til min bærbare Acer TravelMate 514T?
Der er 64MB i nu, så den kunne godt bruge lidt mere?

Hvor køber jeg den slags der skal bruges - hvor er det billigst?

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Tag et smut forbi www.simlock.dk og se hvad vi kan hjælpe med.

Se hvad kunderne har at sige: www.fergusons.dk/simlock

Fra : Christopher Højsbo

Dato : 04-09-01 18:07

Hej Lasse

Du er altid velkommen til kontakte mig - du har mit visitkort...

Hilsner

Christopher Højsbo

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 04-09-01 18:41

Christopher Højsbo skrev:

>Du er altid velkommen til kontakte mig

Tak - kan du hjælpe? Kunne du ikke skrive lidt mere? :)
venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
*** Tilbud indtil 14. september: BETAL FOR 1, FÅ LÅST 2 OP! ***

Fra : Christopher Højsbo

Dato : 04-09-01 19:55

Gå ind på www.rambutikken.dk

- Så får du det der passer i din computer!

Hilsner