Fjerning af partion
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 04-09-01 15:43

Hej,.,

Da jeg endnu engang mangler plads. Og skal ud og have en HD mere... SÅ er
det lidt irreterende med mine 30 GB´s opdellinger... Kan jeg fx. fjerne
partioen på min 60 GB så det er een stor,, og ikke 2 små 30 GB?

Når jeg så har fået min nye HD,, kan jeg jo så selvfølgelig lave backup på
den.

Fra : Torben Ruby

Dato : 04-09-01 16:52

hejsa - kan du ikke smide tingene over på den anden harddisk som du selv
siger, og så bagefter laver en total f-disk formatering af harddisken (altså
den du vil have lavet om)
Hilsen Torben

Fra : Erwin Sørensen

Dato : 04-09-01 17:15

Ja det kan du, men skal du bevare data skal du bruge Partionmagic hvis ikke
skal du bare bruge fdisk.