Windows 2000 på Duron 750 og chaintech bun~
Fra : Lars

Dato : 04-09-01 14:13

Hej!

Når computeren booter fryser den når den indlæser netværksindstillingerne.
Jeg har prøvet at installere de nyeste via 4in1 drivere, men den vil stadig
ikke, det er li'som den ikke vil installere via driverne? Der står stadig,
at primær og sekundær idekanal er fra driverproducent microsoft.

bundkortet er med kt133a chipset fra via...

Kan man foresten godt bruge ata100 harddisk kabler til en ældre harddisk?
Jeg har prøvet med begge typer kabler og det ser ud til at virke, men ved
begge tilfælde fryser maskinen.

Jeg har også et netkort fra stofa og et lydkort siddende i ... jeg har
prøvet at fjerne dem og så bootede maskinen helt ind, men frøs umiddelbart
lige efter det hele var kommet fra på skærmen...

mvh lars

*fjern Z fra email*

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 05-09-01 22:18

Har du installeret service pack2 (SP2) fra microsft windows updaten?

Mvh.
Mikael