valg af dyrlæge -fyn
Fra : Birgit

Dato : 04-09-01 12:51

Hej!

Jeg skal have min hunkat steriliseret. Er lige flyttet til Fyn og kender
intet til de forskellige dyrlæger/klinikker. Er der nogen herinde som har
gode/dårlige erfaringer med ovenstående?

Jannie

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 04-09-01 13:51

Hej Jannie

Hvor på Fyn?

Hilsen
Joan

Fra : Helle.K

Dato : 04-09-01 18:09

Hej

Hvis det er i Odense... ville jeg jo altid vælge Højby dyreklinik... de har
en masse erfaring med katte...

Hilsen Helle.K

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 04-09-01 19:52

Når vi nu er ved emnet...
Vi skal i næste månede flytte til Søllested på Lolland, midt mellem Maribo og
Nakskov. Da vi har 6 katte, har vi naturligt nok et "nært" forhold til vores
dyrlæge i Glostrup, som vi jo nu desværre må skifte ud. Hun bliver svær at
erstatte...

Er der nogen herinde der kender til en sympatisk dyrlæge med viden om, og tag
på katte, nær Nakskov/Maribo?

Hilsen Dorthe ( - og Fuffer, der ikke kan lide dyrlæger, ligemeget hvor søde de
end er ! )

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 04-09-01 21:21

Hej Dorthe
Susanne Møller fra Maribo Dyrehospital er fantastisk
sød og meget vidende om katte, hende kan jeg varmt
anbefale, jeg bruger hende selv og min veninde som også
opdrætter bruger hende.

hilsen
Marianne

Hellemose Somali
marianne@hellemose.dk

SOME PEOPLE HAVE LIVES - OTHERS HAVE CATS

Fra : "Trine Stubbe eglbj=~

Dato : 05-09-01 17:25

In article <3b953616$0$9447$4d4eb98e@read.news.dk.uu.net>, "Marianne
Hellemose" <skatkat@telefona.dk> wrote:

> Susanne Møller fra Maribo Dyrehospital er fantastisk sød og meget
> vidende om katte, hende kan jeg varmt anbefale, jeg bruger hende selv og
> min veninde som også opdrætter bruger hende.

   Jaeh, de par gange vores gamle kat var til dyredoktor var hun rigtig
sød, Susanne :)

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 05-09-01 18:50

Hej Marianne!
Tak skal du have, det var lige sådan et råd jeg havde håbet på.
Selvfølgelig kan man aldrig vide meget om folk før man har mødt dem, men
det føles godt at have sådan en anbefaling i baghånden, så er vi da ikke
helt på bar bund...

Hilsen Dorthe

Marianne Hellemose skriver:

Fra : Birgit

Dato : 04-09-01 19:47

Da jeg bor på Sydfyn vil jeg helst vælge en dyreklinik i dette område eller
midtfyn ( Odense - Ringe)

Fra : Stine

Dato : 04-09-01 23:11

Hej
Jeg kan varmt anbefale Ringe Dyrehospital. Det er godt nok nogle år siden
jeg har været der sidst - men regner med at dyrlægerne stadig er de samme

Stine

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 05-09-01 08:50

Hej Birgit

Der er Svendborg Dyrehospital Aps, tlf. 62216421
Dem har jeg besøgt et par gange og de kan anbefales.

Men ellers så prøv at gå ind på www.degulesider.dk og søg i fagbogen.
Ved at taste dyreklinik som søgeord på Fyn, så vælter det frem *S*

Hilsen
Joan