Molluskler (Vandvorter) - Hjælp
Fra : Dalle

Dato : 04-09-01 10:25

Hej

Jeg har en kollega der har bedt mig stille følgende spørgsmål her i gruppen,
på vegne af hende selv og hendes 6 årige søn:

Er der nogen der har erfaringer med natur/helsemidler mod Mollusker
(vandvorter).
Min søn Simon har fået skrabet molluskler væk 2 gange nu og de bliver ved
med at komme igen.
Jeg syntes det er synd for ham, at han skal "skæres" i igen og igen, og vil
derfor høre om der er nogen her, der kender til problemet og hvad vi evt.
kan gøre.
Svar gerne her i gruppen eller til jan@surfmail.dk

Mvh
Jan (På vegne af Janne og hendes søn Simon).

Fra : Familien Laursen

Dato : 04-09-01 10:52

Hej!
Min datter har også haft dem, men de gik væk efter ca. tre mdr.
Vi fik at vide at kroppen danner antistoffer imod dem. Selvom man fjerner
dem, bliver de ved med at komme.
Mit råd er lad dem være, og på et tidspunkt bliver de røde, og så er de
pludseligt væk.

Men det er ikke rart, at have dem, de klør og de er ikke pæne at se på.
Man kan ikke se på min datter hvor hun har haft dem.
Mvh. Jane

Fra : Pernille

Dato : 04-09-01 21:32

Min veninde har bedt mig efterlyse navnet på en god børnepsykolog, gerne med
speciale i børnes reaktioner i forbindelse med forældrenes skilsmisse.
Det skal være en i Storkøbenhavn (helst i nærheden af Ballerup), kender
nogle en sådanne?
På forhånd tak for hjælpen

Vh. Pernille.