Rengøring af tastatur
Fra : Martin

Dato : 04-09-01 09:51

Hvad er det bedste at rengøre sit tastatur med? sprit, opvaskemiddel...

--
Med Venlig Hilsen

- Martin Helbo
www.mind-media.dk

Fra : Jeppe Jensen

Dato : 04-09-01 09:58

Kan det betale sig. Med mindre det er et specielt tastatur, bliver mit
skiftet når knapperne ikke virker eller der er så meget skidt på tasterne at
man ikke kan se tegnene :)

--
Regards

Jeppe Jensen
Remove 1 in email

Fra : raven

Dato : 04-09-01 10:55

On Tue, 4 Sep 2001 10:51:04 +0200, "Martin" <helbo@webhiker.dk> wrote:

>Hvad er det bedste at rengøre sit tastatur med? sprit, opvaskemiddel...

Jeg bruger en portion varmt vand med flydende ajax i. Vrid kluden godt
op. Lad tastaturet tørre lidt eventuelt.
En sprayflaske med puste-luft er da også en ren luksus.

mvh

John

Fra : Pipeline

Dato : 04-09-01 13:22

"Martin" <helbo@webhiker.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad er det bedste at rengøre sit tastatur med? sprit, opvaskemiddel...
>
> --
> Med Venlig Hilsen
>
> - Martin Helbo
> www.mind-media.dk

Jeg har netop rengjort mine taster med husholdningssprit. De blev som nye.
Og som Raven skriver, er en dåse med luft ren luxus, jeg har nu altid brugt
bløde pensler i forskellige størrelser til at rengøre min pc med.

Pipeline

Fra : Jonny Jensen

Dato : 04-09-01 18:05

Plejer bare at bruge varmt vand og sæbe... Spraydåser med luft? Jeg plejer
bare at tage det med over og blæse det ud med kompressoren en gang årligt.

Jonny.

Fra : peter-nt

Dato : 05-09-01 19:32

Se svar i tråden "vædske i tastatur" fra i går/forgårs
peter-nt