Nu kommer tænderne !
Fra : Kim Larsen

Dato : 04-09-01 08:00

Hej alle sammen.

NU kommer tænderne på min lille 6 mdr´s datter og jeg som troede at min
nattesøvn nu skulle til at være i mere normale rammer igen

Men hvorlænge kan vi forvente at det tager at få alle bisserne frem og er
der noget som vi kan gøre, for at hjælpe hende med smerterne. Helst uden
medikamenter.

Kim
En søøøøøøvnig gammel mand

--
Http://www.Rejsebeskrivelser.dk kom pr. 1-8-2001 i en ny og superopdateret
udgave. Nu med 1000vis af rejsebeskrivelser, rejserelevante links samt

Fra : karina

Dato : 04-09-01 08:23

Hej.

Nå det tager vel kun omkring et par år, eller der omkring *S*.

Bidering eller sut der har ligget i køleskabet. Masage af gummer. Ellers har
apoteket blide "medikamenter" man kan gnubbe gummerne med.

Held og lykke.

Karina

Fra : Renate Jacobsen

Dato : 04-09-01 08:45

Hej Kim

> [...]
>
> NU kommer tænderne på min lille 6 mdr´s datter og jeg som troede at min
> nattesøvn nu skulle til at være i mere normale rammer igen

Pyha...Det er ved at være længe siden, men jeg husker det nu tydeligt
alligevel.

> Men hvorlænge kan vi forvente at det tager at få alle bisserne frem og er
> der noget som vi kan gøre, for at hjælpe hende med smerterne. Helst uden
> medikamenter.

Man tager et par sutter, en engangssprøjte+kanyle fra apoteket. Fylder
sutterne med vand og kommer dem i fryseren. De er simpelthen geniale!
Jeg har selv fået mange nætters søvn reddet af dette lille fif.
Godnat....til jer begge.

Mvh. Renate

Fra : Bess

Dato : 06-09-01 08:12

> Man tager et par sutter, en engangssprøjte+kanyle fra apoteket. Fylder
> sutterne med vand og kommer dem i fryseren. De er simpelthen geniale!

> Jeg har selv fået mange nætters søvn reddet af dette lille fif.

Pas på med at lægge bideringe o.l. i fryseren. De kan blive så kolde at
de fryser fast til gummerne og gør mere skade end gavn. En tur i
køleskabet skulle kunne gøre det.

mvh
Bess

Fra : R. Ilsøe

Dato : 05-09-01 06:56

> Men hvorlænge kan vi forvente at det tager at få alle bisserne frem og er
> der noget som vi kan gøre, for at hjælpe hende med smerterne. Helst uden
> medikamenter.

Min mellemste fra April '99 er ved at få de 2 sidste hjørnetænder. Som
nødløsning bruger vi Dolodent... Hellere lidt ufarlig "medicin" end smerter
IM

Rinnie ilsøe

Fra : Kim Larsen

Dato : 05-09-01 20:37

Hvordan bruger Du Dolodent ?

Jeg ved godt max 4 gange om dagen, men er vatpinden gennemvædet og stryger
du så kun 1 gang på over og undermunds gummer, eller hvordan gør I

Kim

Fra : Tomas O.

Dato : 05-09-01 22:43

hej Kim Larsen i news:9n5ujs$1rph$1@news.cybercity.dk skrev du:

> Hvordan bruger Du Dolodent ?
>
> Jeg ved godt max 4 gange om dagen, men er vatpinden
> gennemvædet og stryger du så kun 1 gang på over og undermunds
> gummer, eller hvordan gør I

Jeg kom det på fingeren og gnubbede knægtens gummer så det både
var at komme det på og massere de ømme gummer.
Han elskede det og jeg tror smagen vænnede ham til smagen af
tandpasta (der er vist viol-rod [extrakt] i begge dele)

--
Hilsen Tomas O.
Björk, musikken er indimellem ret underlig,