Seagate-disk "falder af" controller
Fra : Carsten Keller

Dato : 04-09-01 06:40

Hej gruppe.
Jeg har skiftet mit sstem ud med noget lidt større, bl.a et MSI K7T266 Pro
mainboard. Jeg har så placeret min systemdisk på Primary Master,
brænder/CD-ROM på Secondary master/slave og en mindre Seagate disk på IDE-3
(RAID-controller). Men når det har stået sådan et stykke tid, mindst flere
timer, kommer W2K med en "Drive not ready"-fejl, og jeg kan ikke komme til
disken. Den foreslår at døren er åben eller at skuffen er tom.
Det bizarre er at der ikke er nogen problemer når jeg sætter den på den
sekundære IDE-kanal, men jeg kunne jo godt tænke mig at have alle diskene på
hver deres controller, når nu jeg har dem.
Nogen forslag?
Takker
Keller