Unknown column in 'where clause'
Fra : Anders Lau Mandsholm

Dato : 04-09-01 01:49

Hvis man får en ADODB.Recordset.1 error '80004005' Unknown column in
'where clause', men burde have fået et tomt record-set, er der så en
klokke, der burde ringe!?

Anders Lau

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 04-09-01 06:35

Anders Lau Mandsholm wrote:

> Hvis man får en ADODB.Recordset.1 error '80004005' Unknown column in
> 'where clause', men burde have fået et tomt record-set, er der så en
> klokke, der burde ringe!?

Ja, hvordan ser din SQL-sætning ud?

Fra : Anders Lau Mandsholm

Dato : 05-09-01 18:29

On Tue, 04 Sep 2001 07:34:54 +0200, Lars Hoffmann
<larshoffmann@teleline.es> wrote:

[klip]

>Ja, hvordan ser din SQL-sætning ud?

-vist nok OK, for pludselig virkede det og jeg ved ærlig talt ikke, om
jeg fik lavet noget om eller ej... Man kan vist roligt kalde mig en
distræt webudvikler...

Jeg tror dog blot, at det var så simpelt som ' ' omkring betingelsen,
der manglede.

Undskyld ulejligheden.

Anders Lau