Valg af bærbar
Fra : Lisbet Kaas Petersen

Dato : 03-09-01 23:11

Hej

Jeg er på jagt efter en bærbar PC, der opfylder nedstående kriterier:

Skærm skal kunne lægges helt ned. (Så den kan bruges under eksamen.)
Batterilevetid på minimum 4 timer.
Skal kunne klare daglig transport.

Hvilke mærker skal jeg se efter, og hvilke kan jeg med det samme udelukke?

--
Bye
ICQ 113181477

Fra : Kenneth Olsen

Dato : 03-09-01 23:31

Lisbet Kaas Petersen skrev:

> [...]
> Skal kunne klare daglig transport.
>
> Hvilke mærker skal jeg se efter, og hvilke kan jeg med det samme udelukke?

En Dell kan med to batterier klare dine krav, min egen 4000'er klare
mindst 6 timer på to batterier, og skærmen kan lægges helt ned.

--
Kenneth Olsen kenneth@olsen.dk http://www.kenneth.olsen.dk
"Det er en sund interesse der får folk til at undre sig over dagligdags