Mus låser
Fra : Michael Just

Dato : 03-09-01 22:47

Hejsa

Jeg har en computer, hvor musen ofte låser. Det hjælper at tage den ud af
usb porten og sætte den tilbage igen, men problemet opstår hurtigt igen.
Hvad kan det skydles og hvad kan jeg gøre ved det ?
Problemet opstår både i winME og WinXP.
Musen er en intellimouse explorer optival fra Microsoft.

Michael

Fra : Søren Jacob Lauritse~

Dato : 08-09-01 20:45

Michael Just wrote
> Jeg har en computer, hvor musen ofte låser. Det hjælper at tage den ud af
> usb porten og sætte den tilbage igen, men problemet opstår hurtigt igen.

Det problem har jeg også. Min mus er magen til din, nemlig IntelliMouse
Explorer fra Microsoft. Problemet skyldes formegntlig en fejl i driveren.
Jeg har haft en USB mus fra Logitech, der opstår problemet ikke.

Pt. er der desværre ikke noget man kan gøre for at løse problemet.

/Søren