Råd om kabinet og strømforsyning.
Fra : Morten Abildgaard

Dato : 03-09-01 19:29

Jeg vil gerne investere i et ordentligt kabinet og en støjsvag
strømforsyning.

Jeg regner med at anskaffe en AMD TBird 1400 samt et ABit KG7 ATX eller et
Gigabyte 7DX ATX motherboard. Som CPU køler havde jeg forestillet mig Taisol
760.

Kabinet og strømforsyning skulle som nævnt gerne være støjsvag og fri for
irriterende ressonancer. Jeg har kigget lidt på Lian-Li 60 kabinettet. Jeg
synes det er dyrt. Er der nogen, som har erfaringer med dette kabinet? Er
det pengene værd eller bør jeg kigge efter et billigere, som ikke er alu?

Med venlig hilsen

Morten

Fra : Hellfire

Dato : 04-09-01 12:42

Jeg kan kun anbefale et Lian Li kabinet. Ikke fordi det er mere lydløs end
andre, men fordi det er overlegen i design og brugervenlighed.

Det er lidt svære at svare på om det er pengene værd, da det kommer an på
smag og behag. Efter min opfattelse så er det pengene værd.
Samtidigt vejer det næsten igen ting.