REQ: Opensource webeditor
Fra : Henrik Petersen

Dato : 03-09-01 18:17

Hej med jer!

Er der nogen her inde, som kender en opensource online webeditor? Det skal
være sådan en dimmer, hvor man kan udvikle sine sider - noget i retning af
Synkron. Den skal køre i PHP og evt. MySQL.

Jeg står nemlig og skal bruge et nogenlunde idiotsikkert system til at
lokalgrupper i en forening kan udvikle deres egen hjemmeside i en fastlagt
skabelon. Og jeg skal bruge den så hurtigt, at jeg ikke har tid til at lave
den selv...

Henrik Petersen

Fjern Otto Leisner programmet fra min e-mailadresse,
hvis du vil sende e-mail til mig!

Fra : Nezar Nielsen

Dato : 03-09-01 22:36

"Henrik Petersen" <hp@HOPLAhp-site.dk> wrote in message
> [...]
> være sådan en dimmer, hvor man kan udvikle sine sider - noget i retning af
> Synkron. Den skal køre i PHP og evt. MySQL.

Hej Henrik,

Se tråden: "Content management systemer -- anbefalinger søges!"

(starter her: <news:9mocub$56q$1@sunsite.dk> )

--
Mvh. Nezar Nielsen
http://fez.dk/

Fra : Kim Schulz

Dato : 04-09-01 06:49

Nezar Nielsen wrote:
[snip]
> Hej Henrik,
>
> Se tråden: "Content management systemer -- anbefalinger søges!"

og fra den tråd kan jeg klart anbefale Steen's foreslag om at benytte
phpweblog (www.phpweblog.org), da det er hurtigt, let at anvende og
skide godt sat op med hensyn til at designe ens side.

MVH
Kim Schulz
Nørd med attitude

--
http://www.schulz.dk - En nørds bekendelser!
Nørdesnak, attitude og alverdens usexede nyheder for nørder