Bundkort rekomendering (UDEN o/c)
Fra : BachFire

Dato : 03-09-01 18:24

Hejsa,

Jeg har intensioner om at købe en AMD TB1400/266 cpu.. Hvilket bundkort kan
anbefales til denne CPU? I store træk, hvad er forskellen på de forskellige
chipset? Jeg har kigget inde på AMD's side om anbefalede bundkort, men det
kunne være rart at høre jeres mening også?

Bemærk: Jeg har INGEN intensioner om overclockning! Så måske der kunne
sorteres et par dyre bundkort fra der allerede?

-Bach

Fra : Lind

Dato : 03-09-01 22:52

Hej

Jeg tror at det er et ECS bundkort, med SIS 735 chipssæt du leder efter. Det
skulle være det bedste chipssæt du kan få i Danmark (Mener ikke at Via's nye
KT266a er kommet endnu).
Det er meget stabilt, den eneste ulempe, skulle være at det ikke er så oc
venligt. Og bedst af alt så koster det kun 949 spir på edbpriser.
Der er bl.a. test på www.tomshardware.com og www.xbitlabs.com

VH.

Lind

Fra : Peter Dam Madsen

Dato : 05-09-01 20:37

Hejsa

Jeg ville jo mene at du skulle få fat i et Asus A7V133 ATX til 1.137 kr.
(set på edbpriser.dk)
Dette er også testet på www.tomshardware.com med gode resultater
Mvh Peter