brækket arm
Fra : Strid

Dato : 03-09-01 17:23

   Hejsa

Ja det måtte ske, når jeg ikke har fået en bil endu... jeg skulle række for
mig i morges da bussen bremsede og endte med at brække min hånd. ;(

Det er temmelig træls når man i forvejen ikke er så mobil. Jeg har det
virkelig svært med den manuelle kørestol men hvad nu er det virkelig
spænende at køre i den. :)

Mange hilsner

Astrid

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 03-09-01 18:42

Strid skrev:

>Ja det måtte ske, når jeg ikke har fået en bil endu... jeg skulle række for
>mig i morges da bussen bremsede og endte med at brække min hånd. ;(

Nej nu må du altså tage dig sammen Astrid. Sådan kan du da ikke gå og
klumre rundt.

>Det er temmelig træls når man i forvejen ikke er så mobil. Jeg har det

Jeg fornemmer, at du ikke overdriver lige der.

>virkelig svært med den manuelle kørestol men hvad nu er det virkelig
>spænende at køre i den. :)

Må jeg foreslå montering af et videocamera?
Det må kunne give underholdning.

God bedring Astrid.

www.kajsvenningsen.dk/

Fra : Lotte M

Dato : 04-09-01 13:46

"Strid" <gen@strid.dk> skrev

> Ja det måtte ske, når jeg ikke har fået en bil endu... jeg skulle række for
> mig i morges da bussen bremsede og endte med at brække min hånd. ;(

Neeeeeej, Astrid, for hulen, så'n noget må bare ikke ske.

> Det er temmelig træls når man i forvejen ikke er så mobil. Jeg har det
> virkelig svært med den manuelle kørestol men hvad nu er det virkelig
> spænende at køre i den. :)

En kørestolsbruger med en brækket arm, /så/ er man s* handicappet,
øv altså.

Jeg føler med dig Astrid og håber din arm gror sammen med
ekspresfart.
--
Lotte

http://www.handiinfo.dk
http://www.lotte-m.dk

Fra : Ulla & Mike

Dato : 04-09-01 21:11

Strid skrev
> Ja det måtte ske, når jeg ikke har fået en bil endu... jeg skulle række
for
> mig i morges da bussen bremsede og endte med at brække min hånd.

:(((
Astrid altså, synes du ikke vi har haft "spænding" nok her på det sidste??
Det er jo lige før vi andre ikke kan følge med mere.
Jeg håber meget at hånden er klar til bilen når den tid kommer.
Heelen... helend.... øv altså, hilsner der gør hånden rask hurtigt.

--
Hej fra Ulla
-Mit helbred fejler ikke noget selvom jeg er gift og har 2 børn-

Fra : Robert Refsgaard

Dato : 05-09-01 09:09

Hej Strid
Man siger jo om nogle, at de kører 'som en brækket arm'.
Øver du dig eller vil du bevise det eller vil du måske 'bare' have det overstået? (inden du skal køre for alvor)
Jeg har hørt, at busserne i Kbh. kører 'ad HT'.
Spørg efter sikkerhedssele, næste gang du skal bevæge dig med en bus

Lisbeth har prøvet at gå med en flækket finger.
MHV Robert
-----
Smil - det smitter
Lisbeths hjemmeside findes på http://md.get-2.com