Haster: Bogklub for sygeplejersker
Fra : Allan Bach

Dato : 03-09-01 15:47

Nogen der kan web-adressen til bogklub for sygeplejerske eller bogklub for
læger ??

Jeg kan ikke selv finde den ??

Det haster

Mvh.

Allan

Fra : jpholm

Dato : 03-09-01 16:31

Vi bruger FADL - foreningen af danske lægestud.
Sygeplejerskene har også en, men er vist ikke på nettet.

jonas.

Fra : Allan Bach

Dato : 03-09-01 16:59

Jeg er også selv stud. med., men ville se om de stadig havde deres tilbud
med Klinisk Ordbog !

Og jeg er næsten sikker på at jeg engang har været inde på en side på nettet
for bogklub for sygeplejerske, men kan ikke huske det !

Og jeg mener også at der er kommet en bogklub for læger med samme tilbud !

Mvh.

Allan

Fra : Søren Larsen

Dato : 03-09-01 17:09

Allan Bach <allanbach@mail.trillegaarden.dk> skrev i en nyhedsmeddelelse:9n09cc$79j$1@sunsite.dk...
> [...]
> for bogklub for sygeplejerske, men kan ikke huske det !
>
> Og jeg mener også at der er kommet en bogklub for læger med samme tilbud !

Klinisk Ordbog er fra Munksgaard Danmark

http://www.munksgaarddanmark.dk/

MVH
Søæren Larsen

Fra : Allan Bach

Dato : 03-09-01 17:30

Det er jeg klar over, men det er deres tilbud til nye medlemmer i bogklubben
for sygeplejersker jeg er interesseret i.

Jeg mener at de solgte den for et par 100 kr. når man blot købte to andre
titler.

Jeg har kigget på nedenstående adresse men kan intet finde om dette.

Mvh.

Allan

Fra : Søren Larsen

Dato : 03-09-01 18:49

Allan Bach <allanbach@mail.trillegaarden.dk> skrev i en nyhedsmeddelelse:9n0b5s$bli$1@sunsite.dk...
> [...]
> titler.
>
> Jeg har kigget på nedenstående adresse men kan intet finde om dette.

Jeg var på Munksgaard i fredags netop for at flytte Klinisk Ordbog over på
Gyldendals net og der lå adskillige tilbudsbrochurer fra deres bogklubber
med KO som slagtilbud så prøv at ringe til dem.

mvh
Søren Larsen

Fra : jpholm

Dato : 03-09-01 19:37

> Jeg er også selv stud. med., men ville se om de stadig havde deres tilbud
> med Klinisk Ordbog !
Ah. Det tilbud husker jeg godt....hmm. Var det ikke sidste sommer igen?

Fra : Henriette

Dato : 04-09-01 14:30

jpholm <jpholm@oncable*NOSPAM*.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b93a137$0$268$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Vi bruger FADL - foreningen af danske lægestud.
> Sygeplejerskene har også en, men er vist ikke på nettet.

Det skulle vel ikke være www.sads.dk Sammenslutningen af danske
sygeplejestuderende
du tænker på? >

Men de har nu ikke så meget med bogklubben at gøre...

> jonas.

Henriette

Fra : jpholm

Dato : 04-09-01 17:09

> Det skulle vel ikke være www.sads.dk Sammenslutningen af danske
> sygeplejestuderende
> du tænker på? >
Nej. Det tror jeg ikke.
Hos os [århus] står FADL for bogsalget.

> Henriette

jonas.

Fra : Søren Larsen

Dato : 03-09-01 16:35

Allan Bach <allanbach@mail.trillegaarden.dk> skrev i en nyhedsmeddelelse:9n054i$rmb$1@sunsite.dk...
> Nogen der kan web-adressen til bogklub for sygeplejerske eller bogklub for
> læger ??
>
> Jeg kan ikke selv finde den ??

Check: http://www.munksgaarddanmark.dk/

Jeg ved de har en bogklubber for den branche.

MVH
Søren Larsen

Fra : Allan Bach

Dato : 03-09-01 19:37

Jeg har selv fundet den nu

Adressen er:
http://www.bogklubbenforsygeplejersker.dk/

Og de har Klinisk Ordbog til 148,-

Mvh.

Allan

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 04-09-01 19:10

Allan Bach wrote:

> Nogen der kan web-adressen til bogklub for sygeplejerske eller bogklub for
> [...]

Selv om det haster, har du vel ikke overvejet om det er den rette gruppe at
spørge i.? Eller gør det næste gang.
- At sende spørgsmålet i "dk.videnskab"

Jeg ved godt at vi alle anser vores arbejdsområde for at være en "videnskab"
meeen, alligevel...??

Jørgen