Fullscreen
Fra : Jens

Dato : 03-09-01 11:12

Hvordan for jeg min side vist i fullscreen

%> Fullscreen = True <%

Virker desvære ikke

Fandt et link hvor det er på hvis man trykke F11

http://log-web.subnet.dk/new_page_m1.htm

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 03-09-01 11:56

IE maksimeres altid når du trykker F11 uanset hvilken side man er på.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-09-01 12:18

Mon, 3 Sep 2001 12:12:19 +0200, skrev "Jens" <til@infojens.dk>:

>Hvordan for jeg min side vist i fullscreen

Du kan ikke få mainvinduet til automatisk åbne i fullscreen, men
du kan gøre det med et popupvindue.

Du kan se et eksempel på det
<http://home13.inet.tele.dk/smedpark/webhjaelp/popup/popup4.htm>.
(højreklik på siden og vis kilde)

Men mange bliver sure over, at der er et sådant script på siden.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 03-09-01 11:54

Davs

> Fandt et link hvor det er på hvis man trykke F11

F11 vil altid skifte mellem fuld- og ikkefuld-skærm i Explorer...

/Thomas

Fra : Jens

Dato : 03-09-01 14:22

Tak Knud det virker !

Men du har nok ret ... folk bliver sure !