Billig hosting?
Fra : Kim Trolle Wadum

Dato : 03-09-01 08:23

Hej.

Er der nogen der har erfaring med en god og billig web hosting i Danmark?

Der skal være ASP, Database (MS-Sql eller MySql ikke Access!) support, ftp
adgang og gerne lidt backup engang imellem.
Pladsmæssigt må der gerne være rigeligt.

Det skal bruges til at starte et firma op på, og hvor vi skal lave en større
kunde database liggende.

På forhånd tak og med venlig hilsen,
Kim Trolle Wadum.

Fra : Anders Holbøll

Dato : 03-09-01 09:10

Kim Trolle Wadum wrote:

> Er der nogen der har erfaring med en god og billig web hosting i
> Danmark?

Prøv at spørge ovre i <news:dk.edb.internet.udbydere.webhotel>

(og læs gerne lidt tilbage i gruppen inden du spøger, da det er et ofte
stillet spørgsmål)
--
Anders

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 03-09-01 18:30

Kim Trolle Wadum wrote:

> Hej.
>
> Er der nogen der har erfaring med en god og billig web hosting i Danmark?

Må jeg anbefale dig www.buydomains.dk.
Jeg har god erfaring med dem og de har kompetent support døgnet rundt
enten via e-mail, telefon, eller sågar en chat. Deres servere er hurtige
og stabile og tilbyder de ting du søger.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann
FUT news:dk.edb.internet.udbydere.webhotel